Prezentacja firmy – ścianka tekstylna

Prezentacja firmy – ścianka tekstylna

Marketing w przedsiębiorstwie jest bardzo ważnym działem ze względu na potrzebę zaprezentowania własnych produktów i usług. Tylko odpowiednia reklama może tego dokonać. Jednak w dzisiejszych czasach znaczenie ma nie tylko zaprojektowana grafika, ale również forma przekazu. Dlatego tak ważne są materiały, jakich użyjemy do reklamy.

Tekstylna reklama wystawiennicza

ścianka tekstylnaObecnie tylko najnowocześniejsze formy reklamy są w stanie przebić się do potencjalnego klienta. Znaczenia nabiera nie tylko przekaz zewnętrzny, ale prezentowanie produktów wewnątrz budynków. A jest ku temu wiele okazji min. konferencje, targi, imprezy firmowe, promocje. Taką moc oddziaływania posiada min. ścianka tekstylna. Składa się ze stelaży aluminiowych, na które nakładana jest poliestrowa tkanina. Zastosowanie lekkich materiałów sprawia, że jest dość prosta w transportowaniu. Przeważnie wykorzystuje się konstrukcje rurowe, które łączone są przy pomocy dobranych specjalnie zatrzasków. W ofercie firm pojawia się także ścianka tekstylna typu pop – up, czyli bez stelażu, gdzie grafika jest montowana na zewnątrz. Istnieją także profile ramowe, mocowane gumkami. Przeważnie grafikę umieszcza się na obydwu stronach reklamy. Nowoczesność sposobu tekstylnego sprawia, że można obecnie uzyskać największą powierzchnię spośród wszystkich systemów wystawienniczych, jednocześnie bardzo lekką. Ścianka tekstylna może osiągać nawet do kilkudziesięciu metrów.

Zaprezentowanie produktów firmy to dziś konieczność. Wśród bogactwa reklam na rynku niewiele ma siłę przebicia. Tradycyjne formy coraz rzadziej zwracają na siebie uwagę, wtapiając się w otoczenie. Dlatego poszukuje się nowocześniejszych form, które na nowo pobudzą ducha marketingu i zwrócą uwagę na oferowane produkty i usługi.