Nowe rodzaje reklamy mają to do siebie, że nie zawsze wszystkim się podobają. Jeśli chodzi o ulotki to jest to typowa stara szkoła reklamy – większość ludzi wkurzają, część je omija, część bierze z litości dla pracownika, który je rozdaje, a część ignoruje jakby nigdy nie istniały.
Reklamy led dobrym chwytem marketingowym
Ciężej jest udać, że nie widzi się na przykład ogromnego, błyskającego wyświetlacza LED. Gdyby ktoś chciał postawić sobie coś takiego na przykład na środku osiedla mieszkaniowego, to mogłoby to stanowić spory problem. Jako mieszkaniec nie chciałbym, by całą noc wielka reklama LED oświetlała mi pokój, podczas gdy ja bezskutecznie próbowałbym zasnąć. Póki co nie widziałem jeszcze, żeby wyświetlacze LED były umiejscowione gdzieś, gdzie kogokolwiek by to raziło. Zwykle reklama LED jest montowana gdzieś w centrum miasta, gdzie nie widzi jej nikt w nocy, kto mógłby zostać przez nią oślepiony próbując usnąć. Nie zmienia to jednak faktu, że reklama LED w przeróżnych formach staje się coraz powszechniejsza, i pozostaje tylko czekać na pierwsze problemy z tego wynikające. Tablice LED stały się ochoczo montowane dopiero w ostatnich latach, gdy stwierdzono, że zyski z postawienia czegoś takiego będą wyższe niż koszt prądu, który to urządzenie pochłania przez całą dobę. Najlepsze są w całym tym zestawieniu panele LED, które to nie są reklamą, służą zaś za standardowe oświetlenie zwykle wpuszczane w sufit.
Telebimy LED mają jednak tylko i wyłącznie jedno zastosowanie – służyć za wielką, świecącą i przyciągającą wzrok reklamę. Wywiązują się z tego zadania znakomicie. Dlatego tez wyświetlacze LED zyskują coraz większą popularność w świecie biznesu i marketingu, a co za tym idzie – będziemy ich widzieć coraz więcej i więcej w naszym bliższym i dalszym otoczeniu.
Czytaj więcej na: http://www.ledtom.pl