Razem z moją przyjaciółką zdecydowałyśmy się na wspólny biznes. A dokładnie to na otwarcie wspólnego salonu kosmetyczno-fryzjerskiego.
Kosmetyka Łódź naszą wizją przyszłości
Dlatego też gdy tylko otrzymałyśmy dotację zdecydowałyśmy się na wynajęcie lokalu, do którego jak wiadomo należy zakupić całe wyposażenie, a nie warto kupować słabych sprzętów, które po kilku miesiącach i tak trzeba będzie wymienić. Dlatego dużo zainwestowałyśmy nie tylko w lokal, w malowanie, renowację, ale również w meble i sprzęt, które kupiłyśmy w dziewięćdziesięciu procentach kupiłyśmy nowe, więc był to niemały wydatek.
Następnie udałyśmy się do naszego przyjaciela informatyka, który zajmuje się reklamą i pozycjonowaniem stron, ale również czasami tworzy je. Poprosiłyśmy go o stworzenie strony „Salon kosmetyczny Łódź”. Wiadomo, większość życia kręci się wokół internetu, więc bez tego ani rusz. Ale, że taka nazwa była zajęta, to dodałyśmy do tego „Kosmetyka Łódź„, co już było na szczęście dostępne. Jeszcze w tagach kolega dodał frazę „Salon fryzjerski Łódź”, aby każdy, kto będzie zainteresowany naszymi usługami wiedział, że udzielamy również usług fryzjerskich. Potem zostało nam tylko dokończenie wystroju wnętrza, zdecydowałyśmy się na styl bardziej klasyczny, czyli ciemniejsze ściany, na nich obrazy, większość w odcieniach spokojnych, jak na przykład szary, czarny czy biały i do tego jasne, białe meble, które rozjaśniają całe pomieszczenie. Potem tylko poszłyśmy do specjalisty, by wykonał nam szyld, który zdecydowałyśmy zawiesić nad wejściem i gotowe! Tylko, że wiadomo jak to na początku bywa z klientami- prawie ich nie ma.
Dlatego też wykonałyśmy ulotki i wizytówki, aby każdy, kto się zainteresuje nami miał jakiś kontakt do nas, jednak cały czas istnieją tacy ludzie, którzy nie interesują się internetem.