Komu polecić Ceramica pro 9 H?

Komu polecić Ceramica pro 9 H?

Gdy na studiach wybrałam specjalność: reklama, kierowałam się raczej nie rozsądkiem, a fascynacją. Moja mama powtarzała, że fascynacja ta mi minie, a ja nie będę w pełni szczęśliwa w swoim zawodzie. Na szczęście, jej czarne wizje się nie sprawdziły, a ja pracując w reklamie od lat, jestem ciągle zadowolona z tego co robię.

Ceramiczny lakier z najwyższej półki – Czy warto?

ceramic pro 9hOstatnio nasza firma dostała zlecenie reklamy lakieru do karoserii. Muszę przyznać, że zadanie nie jest łatwe, jeśli samemu nie korzysta się z danego produktu. Jednak praca wymaga od mnie kreatywności i twórczego myślenia. Jeśli mam zareklamować ceramic pro 9h, to muszę poznać najpierw produkt i czegoś się o nim dowiedzieć. Jednak nie jest to produkt przeznaczony dla większości. To produkt luksusowy, dla wybranych – liczę, że może kiedyś będę należała do tego grona. Jednak na razie, mogłam tylko udać się do jednego z ekspertów i zobaczyć co faktycznie daje ta powłoka ceramiczna, czego nie dają inne. I nie chciałam poznać kolejnej teorii. Chciałam zobaczyć to na własne oczy. Jeśli lakier jest taki świetny, to na pewno to zauważę. Trochę sceptycznie nastawiona wykonałam parę telefonów i umówiłam się na spotkanie z ekspertami. Po trzech dniach wiedziałam o Ceramic pro 9 h, wszystko co może wiedzieć niewtajemniczony człowiek. Teraz było mi o niebo łatwiej, reklamować ten produkt. Podstawą było to by poznać produkt. Ja zobaczyłam jego właściwości, raczej estetyczne, bo nikt nie demonstrował mi odporności lakieru na promienie UV. Ale widziałam odporność na temperaturę!

Widziałam co się działo z wodą, która leciała na samochód. To wszystko pozwoliło mi przedstawić produkt i być spokojną o to czy się sprzeda czy nie. Wiem doskonale, że jeśli produkt jest dobry to klienci i tak go kupią, i będą to robić regularnie. Złego, nawet jeśli dobrze reklamowany, dwa razy nie wybiorą. Ludzie mają intuicje.